--maak zelf een professionele mailing die werkt--

Boeken over het maken van een Mailing, Direct Mail en CRM

Hieronder vind u een selectie van de beste boeken over Direct Mail, Mailings en CRM. Al deze boeken kunt u bij bol.com bestellen.
Onderstaande boeken zijn door de auteur van deze website gelezen en geschikt bevonden.
Beschrijvingen komen van bol.com.

Een goede mailing / druk 1<br>Klaas Jan Huizing
Een goede mailing / druk 1
Klaas Jan Huizing
Titel: Een goede mailing
Auteur: Klaas Jan Huizing

Prijs bij Bol.com € 14,50
tweedehands vanf € 8,00
 

Beschrijving:

Lezen of weggooien. De ontvanger van een direct-mailbrief beslist in een ogenblik. Een heldere, pakkende tekst, een duidelijke structuur, een sterke pay-off. Het is allemaal te leren. 'Een goede mailing' is een handzaam, aantrekkelijk en praktisch vaardigheidsboek voor hbo-studenten. Het biedt de student stijl- en schrijfadviezen voor het schrijven van een perfecte mailbrief. De leerstof nodigt uit om zelf aan de slag te gaan. Veel voorbeelden en tips maken duidelijk hoe verschillende soorten direct-mailbrieven het beste kunnen worden opgezet. Een goede mailing maakt deel uit van de serie Een goede reeks.
-----------------------------  
Direct marketing / druk 3<br>J.C. Hoekstra
Direct marketing / druk 3
J.C. Hoekstra

Titel: Direct Marketing
Auteur: J.C. Hoekstra

Prijs bij Bol.com € 49,95
tweedehands vanf € 40,00
 

Beschrijving:

Direct marketing is een vorm van marketing die de aanbieder in staat stelt zijn individuele klanten te leren kennen en het aanbod op individuele wensen af te stemmen. Het primaire doel van direct marketing is het creëren en onderhouden van relaties tussen aanbieder en afnemers. Niet alleen de noodzaak hiertoe wordt steeds groter, maar ook de mogelijkheden.
Direct marketing gaat in op ontwikkelingen als internet, mobiele telefonie en customer contact centers. Deze stellen ons in staat meer gegevens over klanten te verwerven, en door middel van datawarehousing en datamining kan aan deze gegevens meer kennis worden ontleend. Ook wordt aandacht besteed aan testen en financiële analyses.
-----------------------------  
Directmailbrieven die werken / druk 1<br>J. Bouman
Directmailbrieven die werken / druk 1
J. Bouman

 

Titel: Directmailbrieven die werken
Auteur: J. Bouman

Prijs bij Bol.com € 14,50
 

Beschrijving:

In de serie Hoe formuleer ik het? Staat communicatie op de werkvloer centraal? Elk deel biedt tal van praktische tips over de meest effectieve aanpak in herkenbare werksituaties. U ontdekt hoe u bij collega's of klanten de door u gewenste reactie kunt oproepen door u mondeling, schriftelijk en non-verbaal effectiever uit te drukken. Directmailbrieven die werken gaat over een bijzondere briefvorm met één duidelijk doel: verkopen.
-----------------------------  
Customer Relationship Management / druk 2<br>Ed Peelen
Customer Relationship Management / druk 2
Ed Peelen

Titel: Customer Relationship Management
Auteur: Ed Peelen

Prijs bij Bol.com € 40,95
tweedehands vanf € 40,00
 

Beschrijving:

CRM is tegenwoordig een bekende term in het bedrijfsleven, maar hoe bedrijven dit moeten aanpakken is nog niet altijd even duidelijk. Ze worstelen met vragen als: wat willen we bereiken met CRM? Welke systemen zijn nodig voor de ondersteuning van het beleid? En hoe kunnen die systemen worden geïmplementeerd? Dit boek biedt zowel een theoretische basis als een praktisch handvat om deze vragen te beantwoorden. Er wordt aandacht besteed aan de strategische, organisatorische, commerciële en IT-aspecten van CRM. Nieuwe inzichten in multichannels, systeemimplementaties, CRM-strategieën, organisatieveranderingen en klantgericht ondernemen (customer centricity) complementeren deze tweede editie.
-----------------------------  
Strategisch testen in direct marketing + Cd-ROM / druk 1<br>F. Reichardt
Strategisch testen in direct marketing + Cd-ROM / druk 1
F. Reichardt

Titel: Strategisch testen in direct marketing + Cd-ROM
Auteur: F. Reichardt

Prijs bij Bol.com € 37,50
 

Beschrijving:

Eén van de grootste zegeningen van direct marketing is de mogelijkheid om te testen. Ideaal om onze veronderstellingen aan de praktijk te toetsen en de proef op de som te nemen. Beter dan alleen af te gaan op gevoel. Toch wordt er nog onvoldoende gebruik van gemaakt. 'Geen tijd' en 'geen geld', zegt de marketeer. Alsof het stelselmatig nalaten van testen uiteindelijk niet veel méér tijd en geld kost. Dit boek is een aanrader voor iedereen die betrokken is bij marketing, direct marketing, online marketing of e-commerce. Het bevat veel praktijkvoorbeelden en ook een degelijke theoretische ondergrond.
Inclusief cd-rom met rekenmodellen en de beste dm-testen.
-----------------------------